Milos35 canım evlendiğimden beri sorun bitmedi rahim filmi ilaçlar sonra polip çıktı sonra amelyat histreroskopi sonra tüp dediler laparoskopi oldum tekrar son kez bu ay doktor iğne verdi olmazsa tüp bebek dedi önce klomen kullanıyorsun belirli bir büyüklüğe gelince doktor takip ediyor sonrada iğne veriyor