Esmaa23 hiç endişelenmeyin lüften rahat olun, çok nadir çıkıyormuş. ancak beyin kisti genelde görülen durummuş ve genelde geçiyormuş sıkıntısız. bana doktorum gülerek 26. haftada geçiyor merak etme takma dedi. perinatologa yonlendirdi o da temkin amaclı.. stres yapmayın lütfen geçecek inşallah🙏