bizde de çıktı 16 haftalığım. Kadın Doğum Doktorum 26. haftaya kadar kaybolacağını söyledi. Hatta ilk gördüğünde söylememiş bana panik yapmamayım diye sanırım radyoloji uzmanına ayrıntılıya gitmiştim safram için, bebeğe de bakınca gördü radyoloji uzmanımız söylemişti.. Şimdi dörtlü testimin çıkmasını bekliyorum. Ben kimden duyduysam zamanla kayboluyor. Hamilelikte doktorum safram ve kilo kaybım için ilaç kullandırmıştı o yüzden olacağını söyledi çevremdeki insanlar çok psikolojimi bozmuştum. Şimdi kullanılan ilaçla, yaşla bir alakası olmadığını anlıyorum. Herkesin ağzı var herkes konuşuyor sanki herkes doktor herkes sağlıkçı yakın çevrede.. Kimseyi dinlemeyin. Tüm kist olan anneler geçeceğini yazmış 🙏 İnşallah tüm bebeklerimizdeki kistler kaybolacak sağlıkla kucağımıza alacağız🙏💝