kerimannesi Zynpozdmr maalesef oyle suan bosu bosuna petolojiye gidiyom ve o girdigim stres bi 10 yil aldi resmen iki doktor da ayni dedi ya icim rahat suan
Meltem374141 Yarenim2020 peki siz fatma hanimda memnun kaldinizmi ben dogumdada hani beni rahatlatsin strese sokmasin istiyorum
Meltem374141 kerimannesi peki dogum icin rahatlatiyomu ya ben boyle arkadas gibi doktorlari cok seviyorum malum insan ilk stres yapar korkar falan 😊
kerimannesi Meltem374141 valla bnle guzel ilgilendi Bilmiyorum ama genellikle o hastanenin kadin doktorlari iyi oluyo