Ebru2403 ben ona gidiyorum cok iyi bi doktor burda genellikle necati bey ovuyorlar ama bn o dr gittime cok pisman okdum muane etti beni cocugun kafasinda bosluk var dedi 10 ml dedi sınırda dedi petonolojiye gonderdi o da 8.6 olctu ve normal dedi iki hafta sonra gel dedi yine gittim bu haftada 8.6 olctu ve doktor seni neden gonderdi hani birsey yok dedi iki ayri petonolag da aynı seyi dedi artik ne diyim bu doktorlara