Benim doktorum kabızlık için;
- kuru kayısı yememi ve akşamdan suya bi kaç tane kayısı koyup sabah o suyu içmemi önermişti.
- posalı gıdalar yememi
- yağlı yemeklerden uzak durmamı
- hamur işi pirinç gibi gıdalar fazla tüketmememi
- bol su içmemi
bu tavsiyeleri vermişti bana. bi iki gün dikkat edin beslenmenize geçer inşallah