ikizminikler Merhaba hanımlar 🙋🏻♀️ biz kızlarımla 34 ü gördük çok şükür bi maşallahınızı alırız 🤰🏻 Siz hangi meyve sebze oldunuz bakalım ?🙆🏻♀️
Durucukkkk ikizminikler maşallah . Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Olmayan isteyen herkese de dua edermisiniz. Bende aşılama yaptiriyorum. .,🙏
Ezgice0 Şuan henüz böğürtlen meyvesini gördüm çok şükür 😍 Allahın izniyle sağlıkla diğer meyveleri de görürüz 😅
Kevserrrr1 Tatlı mı tatlı bi üzüm sahibiyim bende 🙈🙈 8+3 Rabbim isteyen herkese nasip etsin çok güzel bi duygu ❤️
sukran97 Bizde havuç olduk oğlum ve kızımla 20. Haftamızdayız🥰❤️ Kavun olduğumuz günleri de görürüz inşallah😂🙏