Merveeee45 Ayskem ilk bende göremedim ama durdukca sanki gözüme çok çok hafif geliyor gibi yada psikolojik galiba 😄
Ahsennurrrr ogrencianne35 eğer on dakka icind çıkan sonucsa var canım hayırlı olsun ya test tekrarla sabah ilk idrar ile yada kan ver
Havva- ogrencianne35 bendede böyle çıktım ilm yaptığımda bu sekilde kanda bile çıkmadı hamile olduğum:)bi kaç gün sonra tekrar yap biraz daha belirgin olur silik çizgi ama yine tam kırmızı olmayacaktır gözünuz aydın şimdiden:)inşallah tersi çıkmaz
Drnzgn ogrencianne35 bana var gibi geldi ama sen ikinci bı test al sabah ilk idrarinla yap adet tarihin kaç gün geçti
Fatma7666 ogrencianne35 kimyasal gebelikte olabilir en garantisi kan testi kan testi verin emin olun derim 🥰
Bebegim2 ogrencianne35 4 5 dakikada çıktıysa vardr cok yenidir benimde adet gunumden once yaptığım için boyle çıkmıştı
Gozdeeb ogrencianne35 hamilesin canim hayirli ugurlu olsun tabi emin olmak icin kan testi yaptir mutlaka😊🙏🏼💕