mervedemirr tatlım ben ilk gebeliğimde öyle özenliydimki ağzıma çay koymadım zararlı hiçbir şey yiyip içmedim elime bez almadım. Çok özen gösterdim çok birgün doktora gittim muayeneye ben bebeğin kilosunu merak ederken doktor bebeğin kalbi durmuş dedi. Şu an ikinci gebeliğim canım ne yemek isterse yiyorum ne içmek isterse içiyorum abartmamak şartıyla tabiii. Özetle rabbim can vermişse, sağlık vermişse herşey yolunda gider ama vermemişse çabalamak pekte fayda etmiyor.