mervedemirr galiba hamilelikte beni enn zorlayan şey bu oldu. normalde günde 10 bardak içiyordum. şimdi 2-3 bardak sabah mı içeyim akşam mı içeyim diye düşünmekten tadı kalmıyo. bi de açık içmeye çalışınca hepten tatsız oluyo :D en çok özgürce çay içtiğim günleri özleyeceğim galiba. çay yerine bazen kahvaltıda zencefilli limonlu çay içiyorum (doktorum sorun olmaz dedi)