Makbule7995 gribi öyle ağır geçiren biri olarak şaka gibi inanmıyorum ama arkadaşım söylemişti bebek öyle bir güç kuvvet sağlık onun yüzü suyu hürmetine öyle kolay hemencik geçiyor dediğin de inanmamıştım çünkü aşırı ağır geçiriyorum 10 günde anca iyileşiyorum o da ilaçlarla falan . Geçen ay grip oldum. Doktoruma yazdım hemen. Sadece bol C vitamini ve parol dedi. Ama bu sırada hala korkuyorum nasıl iyileşicem ilaçlarla imkansız çok uzun sürer geçmesi bide korona mı acaba diye düşün düşün kafayı yiyordum. Bu sürede sadece kahvaltıdan sonra yarım limonu ıhlamura sıkıp içtim 20 dk sonra 2 tane mandalin bi tane Portakal yedim. Aynı şeyi akşamda yaptım otrivine burun spreyi kullanabilirsin demişti doktorum onu da kullandım günde bir kere . İnanır mısın şaka gibi ama ilaçsız 10 gün sürmeden 3 günde hemen iyileştim