halitefe Damlaltinay canım bence yaptır iyi bir uzman bul amniyosentez o kada riskli değil sonuç kötü olsa bile aldırmayacak olsan bile hem sonucu öğrenir rahatlarsın hemde olumsuz bir sonuçta kendini bu sürece hazırlar yavrum için hazırlıklar yaparsın doğumda pat diye kötü bir sonuçla karşılaşma sonuç zaten iyiyse için ferahlar
Ksnskssndmslmmxn Damlaltinay 22 yaşındayım ikili testim sonucum çok yüksek çıktı 69 bebekte 1 tanesi kesın down sendromlu doğuyor dedı doktor ve amniyosentez önerdı 4 5 doktora danıştım hepsı aynı söleyınce amnıyosentezı yaptırdım sabah 7.30 da yatışım yapıldı 11 gibi uzun ince iğne tarzıyla sıvı alımı yapıldı saat 3 4 gıbı de hastaneden çıkış yapıldı korkulacak bi işlem değil hiç ama o psikolojiyle kötü oluyorsun maalesef sonuçlarım 5 gün snra çıktı ama öncesinde e nabıza düştü değerler normal dedı doktorada gittiğimde sonuç temiz dedı 1 ay snra bi sonuç daha çıktı onda da değerler temız çıktı inşallah sağlıklı bi karar verırsınız
Ksnskssndmslmmxn Damlaltinay onuda yaptrdım canım sonuçlarım onda kötü çıktı %100 sonuç olsun die amnıyosentez yaptrdım inşallah sizin gerek kalmaz amniyosenteze
Damlaltinay Ksnskssndmslmmxn ayyyy nasıl kuzum ? Niftyde sonuçlar kötü çıktı amniyosentez mi yaptırdın ? 😔 onda mı sonuç sonra iyi çıktı ? Bana doktorum dedi aynı oranları veriyor %99 dedi. Aklım karıştı ya 😞 bende 1:50 çıktı ondan korkuyorum. Çünkü nifty de çok güvenli 🤔 sonuçlarınız pozitif çıktıysa yüzde 99.9 pozitif, negatif çıktıysa 99.9 negatiftir. DNA sıralaması yapılıyor çünkü. Çok garip 🤔
Damlaltinay acemiii nifty testi nipt fetal DNA ile aynı kuzum nifty yaptıracağım o yüzden ama sizin üst yorumunuzda ki bayan kafamı karıştırdı 😃😄
Cansuyrm35 Damlaltinay kafanızı karıştırmayın sakın, yukarıdaki bayan ikili testi kastediyor nifty testi değil, başka girdilerine de baktım. İnşallah sonuçlarınız temiz çıkar, bebeğinizi sağlıkla dünyaya getirirsiniz 🙏🏼
acemiii Damlaltinay doğru söylüyor bu amniyosentez bu testlerden daha garanti direkt bebekten alındığı için ama şu var bu fetal gibi testler de %99 eğer olumsuzluk çıkarsa ki inşallah çıkmaz o zaman amniyo yaptırısınız
kerimannesi Damlaltinay Canım bana da düşük ihtimal Down Sendromu denildi amino sentez istendi yaptırmadım ayrıntılı ultrasona girdim her şeyim normal çıktı şimdi Doktorlar diyor ki o normal diyor bir şey yok diyor Çocuk’ta 30 haftalıkken doktora gittim kafasında 10 milim boşluk ölçtüler beni petanoloji a gönderdiler buraya 1/aydir gidiyorum bak iki doktor da 8.6 olcutu normal olan bu dedi bak doktor diyoki cocukta bisey yok diyo neden gonderdiler diyo iki hafta arayla ayri doktorlar ayni seyi oluyorlar ya Allah bu doktorları bildigi gibi yapsin inşaAllah bi dogruyu demiyorlar
Damlaltinay kerimannesi çok kötü ya 😞 sonuç beklerken ki stres bilemiyorum daha kan bile veremedim sabahtan beti girmediğim internet sitesi kalmadı çok yoruldum 1 günde
kerimannesi Damlaltinay hic canini sikma rabbim vardir bi bildigi hersey Allahtan canim rabbim hayirli bir sekilde nasib etsin evlatlarimizi inşaAllah
Damlaltinay fpkprensesim canım paap-a, 1,53 mlu. Düzeltilmiş Mom 0,39 hcg. 140,2 mg/ml. Düzeltilmiş Mom 3,82 Yaş riski 1:896 Biyokimyasal trisonomy 21 riski >1:50 Kombine trisomy 21 riski 1:147
Seviiiiiiii Damlaltinay maddi durumunuz iyiyse fetal DNA testi yaptırın %99 sonuç verir hiç bir riskide yok amniosentez riskli bir işlem..
Damlaltinay acemiii fetal DNA sonucu pozitifse yüzde 99.9 pozitifmiş zaten 😔bence arkadaşa geri kalan 0.01 vurmuş 😁