__zulalguzell16 evet canım benim ilk gebelik. Ben Hasan beye gitmiyorum. Elif hanıma gidiyorum oda hastaneye yeni geldi çok hanımhanımcık anlayışlı Güler yüzlü rahatlatan bir doktor.
ben Hasan beyle pek uyuşamadım 🤷🏻♀️ Biraz soğuk bir adam. Bir de benim bi düsüğüm olmustu o zamanlar Hasan beye gidiyordum sanırım o zamanlar geliyor aklıma Hasan beyi görünce 😟 benim de suanlık normal gibi. Hayırlısıyla alalım kucağımıza canım 😇