MKrasnic Tnc16 doktorumdan memnunum ama hastane çok yoğun olduğu için koronadan dolayı çekiniyoruz. Daha sakin bir hastane bakabiliriz
Melike2 Tnc16 29+0 canım son 77 gün programda tahmini 23 şubat görünüyo ama doktor daha bişey demedi bakalım ne zaman gelicek paşam çok heycanlıyım 🥰🥰
Melekanne2606 Son 77 🥰 29+0 olduk oğlumla 🥰 Hayat hastanesi elviye Fazıl’a gidiyorum memnunum doktorumdan 🥰
Melike2 Melekanne2606 bu 3. post oldu demi bak heryerde karşılaşıyoruz 😅😅 benimde oğlum olcak nasipse 😍😍🥳🥳
Melike2 Meryem1316 Benimde iltihaptan dolayı erken olabilirmiş doktorum önlem almamız lazım dedi krem kullandım bu hafta bitti daha bakalım hayırlısı inşallah sağlıkla vaktinde gelsinler 🤲🏻🥰
Melike2 Melekanne2606 olsun canım sağlık olsun bunu sağlıkla kucağına al inşallah 🤲🏻 benim de ilk bakalım 😍😍 26 yaşındayım sen?
Melike2 Meryem1316 sağlıklı doğsunlarda artık elimiz de olan bişey değil nede olsa, hayırlı vakti zamanı ne zamansa ozaman gelcekler 😍😍
__zulalguzell16 Beyra0212 bende 37 hafta oldum bursada oturuyorum ama orhangazi atakente geliyorum canım hasan beye cok memnunum kendisinden :) ama normal dogumdan çok korkuyorum vakit yaklaştıkça korkularda artmaya başladı senin ilk gebeliğin mi?