Merhaba en son adet tarihim 10 Ekim ( ilk olduğum gün) 8+3 olarak gidiyordum. Sağlık ocağındaki hemşirem de bu şekilde hesaplanmıştı. Bugün doktora gittim ultrosandan bakıp 7+1 dedi. Neden böyle oldu anlamadım. Benim bebeğim geriden mi geliyor yoksa ? Nasıl oldu bu iş birisi bana yardımcı olabilir mi ??