Benimde son 30 günüm ama Ayak ağrılarım yüzünden sezeryan olacaksın dedi.28 aralığa gün verdi.Yani son 19 gün .35+1 de bebek 3200 gr dı.Bende geceleri uyuyamıyorum bacak ağrım şiddetleniyor.bastonla yürüyorum sol dizim çok ağrıyor üç aydır.hamileliğimde hiç kilo almadım .sağsalim hepberaber sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza alırız inşallah 🙏