Ocakannesii 😀sanırım erkek senesi bu sene 🤭 bende hayal bile edemiyorum bazen ayakları ile öyle bi vuruyor ki canımı acıtıyor ama olsun vursun vurduğu yerde Gül biter onun 🥰resmen aşk yaşıyorum oğlumla bide herşeyi hazır olunca daha bi farklı oluyor beşiğe baktıkça içim bi tuhaf oluyor 😀🤭çok ama çok farklı bi duyguymuş benim içime sanki erken gelecekmiş gibi doğuyor ama erkek geç gelir derler sözüne uymazsa tabi 🤭 heyecanlıyım ama bi yandan da çok korkuyorum 37.haftada ben de çatı muayenesi olacağım aynen sizin gibi diyorum en azından doğum şekli belli olur bende ne olacağını az çok tahmin ederim bizim kuzu baş aşagı ama doğum kanalında degil doktor çatın da müsaitse normal doğum yapabilirsin dedi bakalım çatımız müsait mi merakla bekliyorum o günü 😀 hayalini bende çok kuramıyorum ultrasonda görüyorum diyemeyeceğim eli hep yüzünde sadece yüzünün yarısını görebildik su zamana kadar ama gördüğüm kısmı ile babasına benziyor 😀