Tuba-27 ebru5855 benimki beni tehtit edip duruyor düzgün isim bul yoksa sen hastanede o halde kıvranırken ben kimliği alırım senin hiç bilmediğin isimle şok olursun dedi 🤣🤣🤣🤣
ebru5855 Tuba-27 😂😂 bizde de kız olursa ismini ben koycaktım oğlanın ismini o koymuştu şimdi de tamam sen bul ama ben onay vermezsem koymam diyo hangi ismi söylesem beğenmiyo en son gidip kimliği çıkarıp sürpriz yapar diye korkuyorum😂😂
Tuba-27 ebru5855 aynı dava bizdede var sen onay vereceksen ben nasıl koymuş olacam acaba kura çekelim yok işi şansa bırakmıyor da bul onay verim o kalsın diyor sinir oluyorum vallaha
ebru5855 Tuba-27 kesinlikle katılıyorum o zaman bizim isim bulmamızın hiç anlamı yok son karar onlarda olacaksa ama kararlıyım ikna edicem istediğim isimlere😎