ebru5855 Merhaba kızlar dün bebeğimin cinsiyetinin kız olduğunu öğrendim tabi herkes isim arayışına girdi aralarından iki ismi beğendim sizden de fikir almak isterim☺️♥️
Tuba-27 Başka isim bak bence Asya hazal kulağa hoş gelmiyor yeni nesil olacak daha havalı isimler bul bence ben elif ece koyacam kısmet olursa Allahtan birşey olmazsa Lina var kuranda geçiyor almila esila var bu 2 si kuranda yok tabi
Tuba-27 ebru5855 eşim gavur ismi gibi duruyor dedi kuranda var dememe rağmen yok dedi Lina yı çok beğendim koymak istiyordumda ama eşim işte
Tuba-27 ebru5855 benimki beni tehtit edip duruyor düzgün isim bul yoksa sen hastanede o halde kıvranırken ben kimliği alırım senin hiç bilmediğin isimle şok olursun dedi 🤣🤣🤣🤣