prensmusta benım zaten 34+5 de falan 3kılo gelmıs tı canım o gun braz caktrmıstı aslında doktor bu sekılde kılo alırsa sezaryan ônerebılirim diye bu hafta tekrar kontrole gttım 37 hftalıktım 3500geldı net knustu sezaryan dedı , ama 39.hftaba kadar beklemem lagzım dedı o yuzden 15gunumuz kaldı 39.hftanda alıcaam dedı hayırlısıyla :) Catı muaynesı olmadım bu arada zaten o 37 haftalarda oluyormus sezaryaan olucagından gerek goremedı sanırım