Biirbukeet bir kere görmüştüm burada bu posttan o zaman demiştim ki bebeğine kavuşuyorsun getirme bunları aklına o zamanlar daha küçüktü bebeğim 6 haftalık falandı en az neyse zaman geçti 11+2 olduk aynı hisleri paylaşıyorum sizinle ya bana bişe olurda bebeğim yanlız kalırsa hüngür hüngür ağlıyorum. Bol bol dua ediyorum elimizden gelen birşey yok Allah tüm anneleri korusun 😢