Kızlar lütfen kötüyü düşünüp kendinize çekmeyin bazen bende de kötü düşünceler oluyor ama hemen bi dua okuyorum pozitif düşünmeye çalışıyorum ki benim için çok zor bir gebelik çünkü crohn hastasıyım ben ve cok agır ilaçlar kullanıyorum bebegime geçiyor ilaçlar ama bırakamıyorum sürekli takip altındayım ve düşük tehlikesi var sanırım kullandığım ilaçlar dan kaynaklı anne olmayı herşeyden çok istiyorum normal dogum yapamam ıkınmak yasak sezeryan dan çok korkuyorum ama mecburum bazen keşke diyorum o ilaçlarıda kullanmasam bir mucize olsa ve bıraksam ama yine de çok şükür halimize sürekli kötü düşünürsem bebegimde etkilenir hersey daha da kötü olur inşallah diyorum bebegim sağ salim doğar Rabbim bütün anneleri ve bebeklerini korusun 🙏🙏 sağlıcakla kalın güzel şeyler düşünelim hep birlikte bebeklerimize kavuşacağımız anı düşünelim ❤️