34_21_23 kıyaslama dedinizya garip geldi. Bende şuan sinirli şekilde yazmıyorum zaten. Mesajlar ile tepkilerimiz belli olmuyor. Kendimle kıyaslama konusunu “ aynı haftadayız, seninki geç döllenme olmuş, henüz duyamazsın ” anlamında yaptım. Yoksa tabiki diğer türlü kıyas yapmam. Sonuçta döllenme günleri farklı oluyoki.