Smyrabahar Selam arkadaşlar izmirde yaşıyorum daha önceden bilenler bilir şifa hastaneler grubu vardı iki kızımı da orda dünyaya getirdim yalnız şuan 12+3 hamileyim tekrardan bi hastane arayışına girdim İzmir’de bana hastane önerebilecek olanlar varsa yardımcı olabilir mi şu an Bornova’da özel bi muayenehaneye devam ediyorum ama ayrıntılı ultrasondan sonra artık hastane ve doktoru tanıma açısından hastaneye devam etmek istiyorum temiz güzel biyer varsa memnun kaldığınız öneri bekliyorum 🖐🏼
Oykuaygun Smyrabahar hastane bulmak çok zor çok. İlk Ege şehire gittim doktorum oradan ayrıldı sonra Buca tıpa gittim kalabalık ve doktoru sevmedim. Şimdi gözde hastanesine gittim doktor Bi soğuktu ama bidaha ki gidişimde bakıcam artık 😒
25moonlight-2021 Smyrabahar ben ege Sante ye gidiyordum son randevumuzdan sonra doktorun ilgisizliğinden ötürü çınarlı ya geçtim. Onur bey çok ilgili bir doktor. Herşeyi çok güzel tek tek anlatıyor çok memnun kaldım artık orda devam edeceğim bende 🌸
kisiminbahari Smyrabahar medifema hastanesi doc.dr.ali irfan güzeli işinin ehli bir doktor tavsiye ederim
Zeynep0606 Smyrabahar cnm karatas hastanesi irem hepyilmaz dene derim harika bir doktor cok sıcak ve güleryüzlü cok rahatlatiyor konuşmaları ne zaman arasam gec tee olsa cevap veriyor istwrsen muayne ucreti icin yardimci olabilirim hatta dogum ucreti icinde o hastane ile anlasmali bir abla var bana ulasabilirsin 05428028796
Zeynep0606 Oykuaygun İrem hepyilmaz karataş hastanesi gece bile arasam cevap veriyor ne zaman mesaj atsam anında dönüş yapiyor kesinlikle gidin deneyin normalde muayne ucreti 95 tl
Heycandoluanne Bende bir kaç ay Karataş Hastanesi’nin doktoru Ahmet beye gittim sonra uzak diye Çınarlıya geçtim yarın orda doğum yapicam arkadaşımda burda doğum yaptı memnun kaldı . Ahmet kilyar di eski doktorum onun da özel muaynesj vardı oda çok ilgli bir doktordu siz sormadan herşeyi size açıklıyor. Bu çınarlı daki doktorum öyle değil ama illa siz sorcaksiniz herşeyi
Pembgl Heycandoluanne çınarlıda Doğum ücreti ne kadarmış acaba bende Reşat beye gitmeyi düşünüyorum eşim iş vasıtası ile tanıyormuş kendisini aslında devlet hastanesindeydik ama pandemi hastanesine dönünce bizde çınarlıya gidelim dedik
Smyrabahar Heycandoluanne çınarlıda rahim filmi çekilmiştim yıllar önce eşim istemedi orayı bazı sebeplerden dolayı yoksa benim arkadaşımda 2 çocuğunu orda doğurdu
Poyraz_basak Heycandoluanne cinarlida yarın dogumunuzu kim gerçekleştiricek sezeryan mi doğumumu baslaticaklar bende onur beye gidiyorum
Elcinyilmaz 25moonlight-2021 bende onur beye gidiyorum, 24üncü haftadan sonra başladım çok rahatlatıcı ve ilgili bir doktor. 2 sene önce de yengem orda doğum yaptı hem çok temiz hem çok ilgiliydiler o zamanda, kesinlikle bende tavsiye ediyorum
pptya01 25moonlight-2021 onur bey 😂 allah başka dert vermesin epiduralsiz doğuramazsın çocuk nefessiz kalır diye diye ebeleriyle beraber doğumumu mahvetti. Şimdi hala korkuyorum çocuğa bişi olur mu. Bana doğumun ortasında ıkınmayı bilmiyosun dedi nerden bilcektim ilk doğumumdu kızımın köprücük kemiği kırıldı. Daha neler neler
Seecil Özel cinarli Hastanesini öneririm. 34 haftalık hamileyim ve cinarliya gidiyorum. Hem çok temiz hem cok ilgililer.
Seraybas 35-35 bende ona gidicem cok arastirdim cok tavsiye eden oldu haftaya 6haflik olucam taniscaz bakim
zynn Gözde hastanesi,hakan beye gidiyorum. Sormadan her şeyi anlatır,gayet bilgili ve rahatlatan bir doktor.oneririm
Oykuaygun zynn evrim hanımı önerdiler bende instagramdan takip ediyordum çok tatlı Bi kadına benziyordu ama dün gittiğimde çok soğuktu. Daha önce siz evrim hanıma gittiniz mi?
Busracobann Zeynep0606 merabalar ben Karataş hastanesine gidiyorum bana da fiyat hakkında yardımcı olur musunuz malum korona eşimi işini mahvetti doktorum da bütün rahatsizliklarimi bildiği için gidiyorum dönüşünüz ü bekliyorum
Snm_snm Zeynep0606 merhaba ben çankaya tıpta ufuk beye gidiyorum doğumum karataşta olucak xatwn çankaya tıpla karataş aynı kişilere aitmiş. Doğum ücretinde nasıl yardımcı olacaksınız merak ettim de 😊
353 Oykuaygun Oykuaygun bende evrim hanıma gidiyorum çok tatlı ve güler yüzlü ilgili bi doktor hiç usanmadan mesajlarıma cevap veriyo bence dewam et derim tabi senin kararın 😊
Esma35 Oykuaygun bende evrim hanıma gidiyorum ama son zamanlarda bı ilgisiz geldi soğuk geldi anlayamadım yoksa memnundum şuan tereddütte kaldım 🤦
Esma35 Busracobann merhaba karataş Hastanesinin içerisi nasıl acaba internetten yorumları okumuştum ama hijyen bakımından çok iyi şeyler yazmamışlar wc bile ortak kullanım yazıyordu
Busracobann Bende Karataş hastanesi Aysel Zabit e gidiyorum muhteşem bir doktor alanında çok iyi öneririm
Susamtanem2 Busracobann Merhaba karatasa devam ediyor musunuz doğum ücreti nedir bir de doğuma eşleri alıyorlar mı bilginiz var mi
25moonlight-2021 Zeynep0606 muayene ücreti 125 lira. Doğum ücreti yanlış bilmiyorsam yılbaşında değişecekmiş 3000 lira civarı olacak diye duydum
25moonlight-2021 Zeynep0606 muayene ücreti 125 lira. Doğum ücreti yanlış bilmiyorsam yılbaşında değişecekmiş 3000 lira civarı olacak diye duydum
25moonlight-2021 Zeynep0606 muayene ücreti 125 lira. Doğum ücreti yanlış bilmiyorsam yılbaşında değişecekmiş 3000 lira civarı olacak diye duydum