Seherkaraca Yesim18 hastanesine göre değişir canım o. Benim hastanem 20 TL aldı benden muayene ücretine ek olarak
Cemrenin_annesi80 Yesim18 bana doktor randevundan erken gel demişdi sanırım aç durucaksın ya sabah hemen yaptır dıyedır açıklarsın durumu randevudan önce geldım şeker yüklemesi için dersin sabah gıt bence
Neserdi Yesim18 benim ki ayin 22de 12 gidicem doktorum sabah kalkip hafif biseyler atistirmami soyledi herkes demekki durum farkli olabiliyor