Yesim18 Devlet hastanesine gidiyorum ben de testler için. Bugün gittim doktoruma randevu alıp, benim de 2′deydi, kaydı açtı şeker yüklemesi için. Sonra ilgili birime gittim, ordan bana gün verildi. Yani size aç veya tok dememe sebebi şeker yüklemesini onun yapmayacak olmasıdır. 2′deki randevunuza gittiğinizde bilgisayardan test için kayıt açacak, sonra siz ilgili yere gidip ordan öğreneceksiniz. Mesela ben İstanbul’da Zehnep Kamil’e gidiyorum. Salı, çarşamba ve cjma günleri yapılıyor test dedi, 9:30 gibi gel sana uyan bir günde aç karna dedi, o kadar.