Talhahafsa cnm benimkide cok asagıdaydı yürürken düsücek gibi hissediyodum. Doktor düşük tehditi erken doğum riski demişti. Hiç kalkmadan yatıyorum ve progestan kullanıyorum. Yatmak ve progestan bebeğin yukarı çıkmasını sağlıyor. Adalat içtim bide Çok dikkatli ol cnm benim yatma imkanın varsa eğer tuvalet harici kalkma ben öyle yaptım. Ama oğlum var demişsin ister istemez hareket ediyosun😞 doktor verdi mi sana progestan yada bu dönemi annenlerde kalma gibi bir durumun var mı ben annemlere gelmiştim