Esosun Zuzu3321 ya canım birde ben bundan 7 ay önce 19 haftalıkken düşük yaptım korkuyorum da ama onda ağrım yoktu kaç saattir sadece uzanırken ağrım geçiyor ve sırtüstü yatınca ☹️ Ne yapcam bilemiyorum 🤷🏼♀️
Esosun Mutluuyuvaa canım ben pıtırtılar gıdıklanmalar hissediyorum ama benim 2. Gebelik bu ilki 19 haftalıkken kaybettim ☹️
Emlyyyy Mutluuyuvaa Kasikta kramplarim benimde senin haftalarda basladii birden kalkıp oturma magnezyum iyi geliyor
Attent Mutluuyuvaa canım doktoruna şöyle magnezyum başlatır emin ol ağrıları gramplari batmalari kesiyor
YNB Esosun bendede vardi göbek deligim fırlayacak gibi ağrıyordu kafasıymış bebeğin geriliormus ondanmış doktorum ultrasyonda gösterdi :)1 şuan 18 haftaligizz
Lulus- Bende 16 haftaloğım sağ kasığımda batmalar oluyor. bende büyümesine bağladım. İlk gebelik olduğu için bebrği hissedeceğimi düşünmüyorum