Hanımlar bende bişi sormak istiyorum yumurta toplama işleminde anestezi uygulanıyormuş nasıl geciyor sonrasında falan bende biraz korku var nasıl olucak falan diye bende yeni başladm suan iğneleri kullanıyorm cumartesi çatlatma iğnesi vericek yumurtalar istenilen boyuta geldiyse