Leylaaa38 merhaba ben gecen hafta carsamba yumurta toplama işlemi yaptırdım bu pazartesi de transferim gerceklesti 30 yasındayım 20 yumurta toplandı 5. Güne kalan sağlam döllenmiş 9 yumurtam kalmış ve ben tek bir embriyo transferi istedim dr iki tane bekliyordum senden bu takebin olur diye düşündüm dedi hani biri tutar biri tutmaz ihtimaline karşı ama ikisininde tutma ıht cok yuksek
bizde eşimle ikiz düşünmüyoruz allah oylesinide isteyene nasip etsin insallahh
bende bugun transferin 3. Günü hergün daha sabırsızlıkla insan bekliyor
bir sürü ilaclar igneler insallah sonu güzel olsun da heps öyle bir unutulur ki
Allah sırf saglıklı hayırlı evlat nasip etsin herkesleregönüllerine göre nasip olsun🙏🏻
ben hergün ya mubdi esmasını zikrediyorum yoktan var eden anlamına geliyor
hergün 1281-adet ya
halık ya bari ya musavvir zikrediyorum