Elif12-02 Merhaba arkadaslar bebeğimin kalp atışları durması nedeniyle kürtaj oldum kürtajdan nekadar süre sonra hamile kaldnız tahlillerm yapıldı 2.gebeliğimdi benle alakalı bi durum olmadgnı söyledi doktorum yaşayan var mı aranızda
sehrengiz_8 Elif12-02 canım doktorun tavsiyesine ve rahmin toparlanmasına göre değişiyor bu durum en doğru tavsiyeyi doktorun verir çünkü kendi fiziksel özelliklerimiz bize özgü ama tavsiyem kürtajdan sonra ilk adetinizde tekrardan bir kadın doğum uzmanına danışmanız hem de birine değil birkaç doktora
ssnnmmm Elif12-02 ilk 1ay ilişkiyi yasaklamıştı doktor enfeksiyon riskine karşı 3ayda hamile kalma rahim kendini toplasın dedi 3ay korunduk 4.ay hamile kaldım
Gizem2312 Elif12-02 canım benim de 8 haftalıkken kalbi durmuş ben 10+2 de öğrendim. Hemen alındı. Bi kere adet gördüm tam 30 gün sonra. Bugün de hamile olduğumu öğrendim. Doktor bize hiç korunmayın demişti. Kürtajdan sonra 14 gün kadar kanamam oldu ama az az dı. Tam 30 da da adet oldum.
Elif12-02 sehrengiz_8 tahlillerimi yaptrdm canım çok şükür temiz çıktı hepsi bi sıkıntm yokmuş zaten öyle olsa ilk gebeliğimde anlaşılırdı dedi doktorum ilk adetimi beklyrm bende ondan sonra denemeyi düşünüyorum bakalm hayrlısı artık
GzmGl Elif12-02 öncelikle çok geçmiş olsun doktor süre vermediyse bebek düşünüyorsanız başlayın Folic asiti kullanmayı ihmal etmeyin ve önemlisi bu ay olacak mı oldu mu düşüncesine kapılmayın rahat olun Allah ım vereceği zamanı bilir içinizi ferah tutun
Elif12-02 ssnnmmm banada iki ay dedi ama muaneye gittgmde toparlanmaya başlamş temz dedi bakalm beklyrm 2ay sonra tekrar düşünüyorum inşallah bida olmaz böyle bişey😔
ssnnmmm Elif12-02 benimde 1ay sonra rahim toplanmıştı ama 3aya anca düzene girdi adetim rabbim aratmasın sizede
Elif12-02 sehrengiz_8 zaten iknci gebeliğimdi doktorn tahlillerin temz dedi bi sorun olsa ilkinde olurdu dedi trombositmde iyi çıktı
34_21_23 Elif12-02 ilk hamileliğimdi. Doktor sağlıksız gebeliktir büyük ihtimal çok karşılaşıyoruz dedi, bende üstünde durmadım şimdi 13 haftalık hamileyim çok şükür güzel ilerliyor 🙏🏻
sehrengiz_8 Elif12-02 trombosit değil canım bu genetik bölümlerin yaptığı bir test kadın doğum uzmanları bunu yapamıyor maalesef
halitefe Elif12-02 yok canım olur mu öyle şey kan pıhtılaşması her gebelikte etkilemeyebilir birçok kişi var ilk çocuğu sağlıklı olup 2. 3. 4. Bebeğini kaybeden çoğu kan pıhtılaşması çıkıyor ve iğne kullanıyor
Elif12-02 34_21_23 ne güzel birdaha yaşatmasn inşallah rabbim benm iknciydi bu şeklde yaşadm ilkinde bebeğimde sağlıklı dünyaya geldi şimdi adetimi görüp daha sonra kalmayı düşünüyorum inşallah
Elif12-02 Gizem2312 peki neden dolayı durdugunu söydimi doktor canım benmde o şeklde oldu senin gibi iknci gebeliğim zaten ilki sorunsz bi şeklde geçirdim birde düşük riskin varmı suan
Elif12-02 GzmGl folik asite bu aydan sonra başlıcam evet stres yapmamak çok önemliymiş inşallah birdaha yaşatmaz rabbim
sehrengiz_8 Elif12-02 kadın doğum uzmanına kan pıhtılaşma sorunum olabilir mi diyeceksiniz ve sizi genetik bölümüne yönlendirecek ya da direkt hastanelerin genetik bölümüne gidip ben gebelik kaynı yaşıyorum deyip söyleyin bu testi yaptırın
Gizem2312 Elif12-02 doğal sebepler dendi. Genetik olur dedi doktor araştırma yapmadı. Valla şimdi riskim var mı yok mu bilmiyorum. Daha doktora gitmek için erken diye gitmedim. Bugün öğrendim daha kan testiyle