ayssee Bu yazdıklarınız çok normal süreçler evet çok zor ama inanın hepimiz aynılarını yaşadık. Ben 5.hafta da başladım mide bulantısı halsizlik öğürmeler sürekli yatma isteği yorgunluk 13.haftamın sonunda bitti. Doktorum hemen ilaç yazdı ve haftada iki gün serum takılıyordu. Öncelikle size tavsiyem yemrk yapmayın iyice kötü olursunuz yok mı anneniz filan gelsin yanınıza..eşinizle neden kavga ediyorsunuz onu anlamadım ama şu sıralar sizi anlaması lazım en zor dönemdesiniz kimseye tahammülünüz olmaz sizi anlayıp destek olsun. Siz doktorunuza söyleyin ilaç versin size çekmeyin böyle..çubuk kraker çok bastırıyor yiyin maden suyuna limon sıkıp için çok iyi geliyor.