mail adresi ne ya 🤣🤣🤣 benim şuan gittğim drum cep numarasını verdi direk watsaptan iletişime geçiorum mesela .. nası ! mailden daha hoş gelio kulağa sanırsam ..ayrıca yoğun bi dr.kendiside ama ona rağman hiç bi sorumu yanıtsız bırakmıo mesela 🤷♀️🤷♀️🤷♀️ oyüzden gidene sevene saygı … gitmeyenede saygııı please !