bersu bence burda bu kadar giden insan var bende dahil Saadet hanıma gidiyorum ki oranın en iyi doktorlarından birtanesi he beğenmek zorunda değilsiniz kişinin kendine kalmış o ben ne zaman gitsem güleryüzünüde gösteriyor sorularıma cevabımıda alıyorum mail atıyorum anında cevabımıda alıyorum önemli birşey olunca mesaj atıyorum hemen gel bakalım diyor bir defa bunlar başınıza geldi diye doktora laf atmayın bence eğer siz asistan yerine doktora mail atsaydınız eminim Saadet hanım sizede gel derdi ki benim arkadaşımında kanaması oldu onu çağırdığı gibi hiçbir doktor dört dörtlük değil he 300 350 tl para verirsiniz muayene ücreti habire sizi çağırır paranızı alır bu iyi bir doktor olur bu herkes için böyledir ama nasıl beğeniyolar nasıl gidiyolar diye insanlarıda küçümsemeyin tanımadan asla da yorum yapmayın naçizane fikrim sakın banada kızmayın yani alınmayın birkere başınıza geldi diye bunlar asla gitmem demeyin insan insana muhtaç sağlıkla evladınızı Rabbim kucağınıza almayıda nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻