Zeynep0606 Betulll1 spinalde sadece uyusturup birakiyorlarmi yani hocam birde diyelim epidural olduk kataterin ciktinigini hic hissetmiyormuyuz hocam aci agri hissi olmuyormu
Betulll1 Zeynep0606 soinalde aynen sadece uyusturma.epiduralde kateter takılıyo dedıgım gibi.acı olmaz cnm
Zeynep0606 Betulll1 valla cok icim rahatladi kafama takilan bir soruydu bu uzman birinden duymak cok kyi cok teskekur ederim hocam🤲😊
neslihann87 Mrvteacher ben spinal oldum bi sıkıntı olmadı ama bel fıtığınız varmı buda önemli spinal ve epiduralde
ayaz-11 Mrvteacher ben 27 gün önce spinal oldum çok yorum okudum bel ağrısı vs vs Allah’a şükür bende hiç olmadı hatta iğneyi bile hissetmedim ben