Kızlar bugün doktor sezeryan için gün verdi 10 Aralıkta miniğime kavuşucam inşallah ama aklıma takılan şey Bikaç kişi spinal anestezinin daha sonradan belde sıkıntı yarattığını söyledi doğruluk payı var mı genel anestezi mi istemeliyim doğduğunda bebeğimi görmek istiyorum çünkü 😔