Sedeff01 ben cem beye gidiyorum 35. Haftamdayım cokta memnunum gayet rahat sempatik bir adam, istedigin zaman mesajlarına cevao veriyor mesai saatleri dışındada, normalde 2 haftada bir cagırıyor ama sen ne zaman uygun olursan diyor, ben ayda bir de gittigim oldu , cok anlayışlı herkese önericegim bir doktordur benim için