Merhaba başlığınızı yeni okudum size genel bir bilgi vermek isterim Çanakkale de kadın doğum konusunda bende aynı süreçten geçiyorum bildiğim kadarını paylaşmak isterim.
medikal Cengiz beyi kaç kişiye sorsam iyi dedi normal de yaptırıyor sezaryende
cem bey ile ilgili memnuniyet pek duymadım ilerleyen zamanda sıkıntı çıkarsa bana gelme çömüye git diyerek hastasını yarı yolda bıraktığını duydum
levent beyi de iyi diye duydum fakat genel olarak Cengiz bey giden fazla sanırım çevremde
MedicalPark ın tek handikapı aslına bakarsanız Çanakkale’nin tek handikapı yenidoğan yoğunbakım olmaması .
çömüde yenidoğan yoğunbakım var ama yenidoğan doktoru yok . Çömüde asistanlar bakıyor yenidoğan a
devlette doğum yapmak tercihin olursa hangi doktora gidersen git doğum olacağı gece hangi doktor nbtçiyse doğuma o giriyor oda gerekli olursa onun dışında ebeler yaptırıyor doğumu. Özelde Hasan Çetin , Ezcan hanım ,Şule hanım iyi fakat anlaşmalı hastaneleri Biga can hastanesi ve yenidoğan doktorunu bırakın yoğun bakım bile yok
tabiki yopınbakıma ihtiyacı olmayabilir ama insan herşeyi düşünüyor her olasılık gözönünde olsun sonra mağdur olmim istiyor Çömü deseniz pandemi hastanesi kapısının önünden geçmek gelmiyor insanın içinden ama orada doğum yapanlar dan da memnuniyet var
bildiklerim bukadar :)
(enzar bey pek olumlu şeyler duymadığım bir doktor , Serhat Çeliker eğer eşi Fatma çelikere özelde muayene takibiniz yoksa yüzünüze bakmaz, yosun hnm ilgili , birde askeriyeden gelen doktor beyi iyi diye duydum ama oda çok yoğunmuş )