Asyakuzusu Ozge20ulu Canım bende genetik galiba çatlağım olmuyo. İlk gebeliğimde 56 dan 85′e çıkmıştım. Şükürler olsun bi tane çatlağım olmadı. Bundada olmuyo.
Ensasafarat Glsm98 uzulme hemen cıkıyor o insanın rahımın genıslıgıne baglı ben mesela kilolu bir ınsanım daha yenı yenı belli olmaya basladi ama zayıf insanların erken cıkıyor