Kuzey61 Glsm98 benim 16 da çıktı canım 2. Hamileliğim ilkinde 5. Aydan sonra çıkmıştı bunda erken çıktı
midekoruyucu Glsm98 ben daha 8 haftalık hamileyim görenler göbeğin çıkmış diyor yav yok o benim kendi göbeğim diyorum kimse inanmıyor 😂😂😂 aslında işime de geliyor bazen ama bebek değil o göbek diyemiyorum demiyorum 🥳😂😂
BTSG04 midekoruyucu 😂😂 bendede aynı durum vardı bebek değil göbek ama saklıyordum aaa erkenden çıkmış karnın demesinler diye 16cı haftamadayım yeni yeni göstermeye başladım 😂😂
minicikanne midekoruyucu bende 10 haftalık hamileyim. Biraz göbeğim vardı. Şimdi herkes karnım büyümüş sanıyor. 😂 biraz göbeğim sertleşti şekil aldı gibi.
mmek_2014 Kişiden kişiye değişir. İç karnınız genişse geç çıkar mesela benim iki hamileligimde de 25.haftadan sonra çıkmaya başladı. Etraftaki kişiler 30.haftada hamile oldugumu fark ettiler.
Seyma2861 Glsm98 kız benn 21+4 hiç anlaşılmıyor hala😁 boşver acele etme me güzel iç karnımız geniş daha az çatlarız öyle bak😁
midekoruyucu BTSG04 ben saklayamıyorum da bütün kıyafetlerden belli oluyor 😂 tam hamile göbeği gibi 🤦🏻♀️ Şimdi Allahtan kış geldi de bol kazaklar filan giyiyorum 😂 demokraside çareler tükenmez 💁🏻♀️
Asyakuzusu Glsm98 Canım benim 13 de çıktı. Görsen 5 aylık dersin😄 Benim ilk gebeliğimde öyleydi. Üçüz sanıyodu herkes🤣 Ama çıka çıka 3.200 kg bişey çıkmıştı😄
BTSG04 midekoruyucu aslında çok güzel bir duygu saklamayada gerek yok ama ne bilim 8 haftadanda bi göbek görenler moralimi bozmasın diye sanki saklama gereği duydum 🙈😂 artık saklamama kararı aldım ama dediğiniz gibi kazaklardan belli olmuyor şimdide 😂
Unlukacar Glsm98 canım ne kadar geç o kadar iyi bak ben doğum yaptım göbeğim gitsin diye bekliyorum 😂😂😂
midekoruyucu BTSG04 biz de amma kararsız insanlarız gerçekten 😂 görünsün mü görünmesin mi 😂😂 iki türlü de beğenmiyoruz