Fundabasr aslında pek öyle hayatını zindan etmemeye dikkt et diyebilirim en önemli sorun stres çünkü ben hep olumluydum hic o varmis gibi düşünmedim sadece daha temkinliydim gene gezer tozardim ama tavas yavas gene ev isini yapardım ama yavas yavas herseyi yer içerdim ama dozunda
Ama ne olursa olsun hiç ama hiç kotuyu düşünmedim her aklıma kötü bisey geldiğinde daha güzel şeyler dusundum doktorumda hrseyin basi stres kendini kasma rahat ol yiyecek ekmeği varsa o zaten senden gayretli cikar demisti cok motive etmisti sagolsun sende hep iyi dusun ben simdi 2. Ye gebeyim bundada acaba varmidir dedim doktorum hepsinde olucak diye hisey yok dedi bide oğlumda hemen kanama alanı hemde o kanama alanından kaynaklı gec döllenme vardi ama hamd olsun yavrum sağlıkla tutundu ve hamileligimde dogumumda bir o kadar güzelsin geçti içini ferah tut o geçip gidiyor hersey cok guzel oluyor sonra hele o tekmeleri hele o hickiriiklari o usgdeki ilk hareketlei ben 2 gün once bu bebeğimi görmeye gittim 9+5de ilk kontrolündu kalp atisinida ilk defa duydum bebegide ilk defa gördüm oyle heyecanlıydimki hamd olsun bir sknti yoktu ama insan ne olursa aolsun tedirgin oluyor ne olursa olsun yavrunu düşün gerisi hallolur 😊😇