Meer_ve146 benimde oldu haftalarca sürmüştü açık pembemsi kan sonra kahverengine dönmüştü progestan kullandım fitil şeklinde günde 3 kere doktorum diğer yumurtalığımdan geldiğini söylemişti bebek belirli bir büyüklüğe gelince kesilcegini söylemişti ve öylede oldu ama o süreçte hic bir iş yapmayacaksın ayakta fazla durmayacaksın demişti şükürler olsun şuan 21 haftalığız oğlumda da hic böyle şeyler yaşamadım her gebelik bir olmuyormuş onu iyi anladim