Duygukocc canım ben de önceden kendimi çok aç bırakırdım sağlıksız beslenirdim sonra diyetisyene gittim ve ne yapmışsın vücuduna dedi kilo olarak normal görünsem de yağ oranım yüksek ve kan değerlerim kötüydü yani hem kendin hem bebeğin için diyetisyene gitmeni öneririm aç bıraktırmaktansa sağlıklı beslenme alışkanlığını kazandıran birini tercih et, zaten fazlalıklar kendiliğinden gidiyor hem çocuğun da bu alışkanlığı senden öğrenecek o yüzden önemli bence