Elif311 Zeynebbagiss 13+5 olduk şükür.12+6da ikili tarama için gittiğimde kız diye tahmin etti doktorum ama bakalım daha küçük dedi🥰
Jasmineee Zeynebbagiss 12+3 teyim bana da kıza benziyor dedi 😊 eğer tutarsa 2021 yaz ayında baya kız bebişler geliyor 😊
Zeynebbagiss Elif311 ya bana da %90 kız dedi bir oğlum var ikincisini gönül istiyor kız olsun ama bir kaç yorum okudum o kadar çok değişen varmış ki bir şüphede kalmadım değil
Zeynebbagiss Ozdemircidem04 12+4 de gittim %90 kız dedi ☺️ değişebilme ihtimalini kafaya takmıyor değilim
Ozdemircidem04 Zeynebbagiss ya değişe biliyor tabikide 16 haftada çok net gösterirmiş bide o zaman gidin
Esraa54 Zeynebbagiss bende 12+4’te gittiğimde bana cinsiyet için daha bir şey söylemek için çok erken dedi😏
Zeynebbagiss SabriyeCan ☺️ erkekler net oluyor bende oğlumda net bir şekilde 11+2 de öğrenmiştim, maşallah sağlıklada kucağına almak nasip olsun
Zeynebbagiss aynur92 üzülme kimi bebek büzüşük duruyor belli etmiyor kendini öğrenirsin bir kaç haftaya sağlıklı olsunda 🌸
Elif311 aynur92 nasip canım sağlıklı olsunlar da hem bu haftalarda kesin olmuyor tahmini söylüyorlar ben çok duydum kız deyip erkek çıkan sonradan o yüzden bir daha ki kontrolde inşallah öğrenirsin.