Haticetalan benm de 2 kaybım var . Adet tarihim 4 gün geçti bugün kan verdim hamileymişim. İnsan ister istemez korkuyor sevınemıyor bile. 2 genimde pıhtılaşma sorunu çıkmıştı. Yarın doktora gidecem öğrenir öğrenmez iğneye baslayacz demişti. Bakalm inş Hayrlısı. sen de hamılesındr bence. Benm som adet tarihim 6 kasımdı