Haticetalan Kızlar merhaba bnm geçen ekim 24 te olmam gerekirken 4 gün geöit 28 inde olmştm kasım ayında 28 inde olmam gerekiyordu ama olmadım göğüslerde şişkinlik ve hassasiyet var sizce test yapmalı mıyım direk kan mı vermeliyim . 2 kaybım var korkuyorm😪
mercimeginanne Haticetalan varsa ikisinde de çıkabilir ama garanti olsun kan ver bence en azından varsa betanı öğrenmiş olursun iki iş olmaz senin için
Purpura26 Haticetalan Test yap canım evde. Şu durumda hastaneye gitme. Eğer çift çizgi çıkarsa öyle gidip kan verirsin. İnşallah vardır 🥰
058elf Haticetalan benimde bi tane kimyasal gebeliğim oldu, bunda 9 gün beklemiştim test yapıp öyle kan vermiştim ama bence direkt kan ver varsa orda gözüküyo inşallah hayırlısı olsun 🤗
mercimeginanne Haticetalan adetin çok geçmiş ama yoksa da başka bir sıkıntı var demektir önlem almak için bir şekilde yapmalısın. İdrar yaparsan acaba vardı da mı çıkmadı dersin çelişkide kalırsın o yüzden kan vermeni öneririm bian önce. Hakkında hayırlısı olsun cnm Rabbim sağlıklı gebelikler nasip etsin
BerrusMom Haticetalan ben önce test yaptım sora kan tahlili yaptırdım evde test yap sonra emin olmak için tahlil yaptır korkma Allah gönlüne göre versin
Haticetalan mercimeginanne amin canım benm inşallah yarın test yapacağım idrar testi ona göre hareket ediyim diyorm bi gün daha bekliyim
Haticetalan Purpura26 dua edin nolur inşallah vardır 🤲🥰🥰artık test yapmaya korkar oldm 2 kaybım var yine aynı olacak sanıyorm😪
BerrusMom Haticetalan ben bide erken test yaptım günüme vardı daha tez canlıyım biraz dayanamadım :) korkma kötü düşünme zamana bırak ne kadar stres yapmazsan o kadar iyi
DidEmre Haticetalan 2 kayıbınızn sebebini öğrendiniz mi peki. Bemm de 2 kayıp var. Bugün öğrendim hamile olduğumu.. İnsan korkuyor sevınemıyor bile. İnşallah sağ salim kucagımıza alrz
Bebegiminannesi_ Haticetalan hayırlı olsun canım bana da dua et benimde seninle aynı gün 9 gün gecikmem var🤲🏻❤️❤️
Purpura26 Haticetalan Ayy çok sevindim hadi gözün aydın geciktirmeden doktora git daha önceden kaybın varmış belki önemlem alınır oma göre 🥰
BerrusMom Haticetalan oyyyy çok sevindim canımmm Allah kucağına almayı nasip etsin dikkat et kendine bol bol dinlen 🤗🤗