Keellemyekun Selamünaleyküm Hanımlar Bursa Şehir Hastanesi muayenelerinde bebeğin ultrason kağıdını veriyor mu bilginiz var mı :)
GizemY95 Keellemyekun sakine hanima gidiyodum hoc vermedi ultrason bana bebegi bile gostermedi ama davranisi iyiydi. Sorunca anlatiyodu bi de. Ben baslangicta ozele gittim sonra ortalarinda sehir hastanesine gittim tum testlerim ozelde oldu. 35.haftada nstye girdim sehirde. Randevu bulmada sorun yasadim cok ve bebegimin sivi azligi oldugu icin ozele gectim yine. Sehir hastanesinde bildigim kadariyla doktor girmiuo doguma sezeryan degilse. Ebeler dogurtuyo. Yada acilde kim varsa o an aksam denk gelirse o doktorunuz oluyor. Hastaneyi seviyorum amama genel olarak
Keellemyekun Randevu bulmak cidden çok zor.. sizin kaçıncı ayınız, en başından beri Gültekin hanıma mı gidiyorsunuz :)
Dilemege Keellemyekun benim bu ay doğumum olucak İnşallah 🙏🏻 ilk öğrendiğim zaman Medicana Hastanesine Müzeyyen Hanım’a gidiyodum ama baya pahalı gelmeye başladı 5 aylıkken şehir hastanesine geçiş yaptım hala da oradayım 🥰
Keellemyekun Ay masallah sağlıkla hayırla kucağınıza alın insallah :) peki normal mi sezaryen mı olacak belli mi, doğumunuza doktor girecek mi, kusura bakmayın biraz fazla soruyorum ama bende daha çok yolun başındayım merak ettiğim cidden bir çok şey var..
Dilemege Keellemyekun Amin İnşallah 🙏🏻 Rabbim hepimize sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin 😊 yarın kontrole gidicem Gültekin Hanım’a o zaman belli olur diye düşünüyorum 37+4 günlük bugün 35. haftada kontrole gittiğimde artık haftada 1 gün görmek istiyorum seni demişti her hafta gidiyorum bende 😆 Estağfirullah bildiğim bir konuysa yardımcı olurum tabiki de ❤️
Keellemyekun Hamilelik boyunca tüm testleri yaptırdınız mı öncelikle onu öğrenmek istiyorum :) bakayım başka sorum var mı 🤔 birde şehir hastanesinde doktorunuz doğuma girecek mi oda merak ettiğim sorular arasında :)
Dilemege Keellemyekun 1. Tarama testi hariç hepsini şehir hastanesinde yaptırdım tamamıyla ücretsiz tabikide doktorumla doğuma gelicek mi konusunu tam konuşamadık inşallah yarın konuşuruz diye umuyorum 🙏🏻🥰
Keellemyekun Ben randevu sıkıntısı yasıyorum.. mesela benim bugün randevum vardı ama dün akşam aradılar randevunuz iptal dediler doktorun zorunlu bi değişikliği olmuş, ve ben o randevuyu zor bulmuştum, şimdi hala randevu arıyorum bekliyorum…
Keellemyekun Bende sakine hanıma almıştım bugün için ama iptal ettiler gidemedim, ilk gidişin olacaktı, şimdi hangi doktora alsam ne yapsam bilemiyorum defalarca doktor değiştirmek istemiyorum da fakat ben her ay böyle kontrollerde bu randevu sıkıntısını yaşayacak mıyım acaba.. 🤦🏻♀️ GizemY95
GizemY95 Keellemyekun randevu acisindan sorun yasayacaksin cunku zor bulunuyo hepsi icin oyle. Sakine hanimi seviyodum ben acikcasi pimpirikli biraz o yuzden ona gore dikkat ediyo kontrolunde. Lale dortisik var cok iyi kadin cok guzel dinler anlatir ilgilenir sakindir. Bulursan ona da alabilirsin. Erkek tercih edersen memik bey cok iyimis oyle diyolar. Ama mecbur degistircen surekli doktor randebu sorunu yasayinca. Bi de randevu bildirimi acabiliyosun onu yapmadiysan yapta bi doktora artik. Birisi randevuyu iptal edince hemen alabilirsin
GizemY95 Keellemyekun randevu acisindan sorun yasayacaksin cunku zor bulunuyo hepsi icin oyle. Sakine hanimi seviyodum ben acikcasi pimpirikli biraz o yuzden ona gore dikkat ediyo kontrolunde. Lale dortisik var cok iyi kadin cok guzel dinler anlatir ilgilenir sakindir. Bulursan ona da alabilirsin. Erkek tercih edersen memik bey cok iyimis oyle diyolar. Ama mecbur degistircen surekli doktor randebu sorunu yasayinca. Bi de randevu bildirimi acabiliyosun onu yapmadiysan yapta bi doktora artik. Birisi randevuyu iptal edince hemen alabilirsin
GizemY95 Keellemyekun bi de daha yolun basindayim demissiniz. Ilk gebelikse cok sorunuz olucaktir cok fazla bilgilendirme yapmiyolar siz sormadan ve muayeneye 2 3 kisi birden aldiklari da oluyor. Bunlari vazgec devletten diye soylemiyorum canim yanlis anlama sakin gitmeden once boyle oldugunu bil diye soyluyorum. Insallah gebeligin boyunca sorun yasamazsin her donemin guzel gecer. Ters bisey oldugunda devletten cozum bekleyene kadar korkup ozele gidedebiliyosun bu da bi aklinda dursun. Tamamen nasil bi surec gecirecegine bagli hastaneden memnun kalip kalmaman 😊
Deniz1634 GizemY95 bu kemik bey dediğiniz Zübeyde hanımda daha önce çalışmış o memikbey mi Acaba benmi yanlış hatirliyorum
Dilemege Zeynocel çok ilgili bi doktor herşeyi çok ayrıntılı anlatıyordu fakat bizim maddi durumumuzu biraz zorladı bende işten çıkınca o yüzden bırakmak zorunda kaldım tavsiye ederim tabikide 😊