byzza16 Çok Normal canım, ben de 5 haftalıkken gitmiştim bta hcg 1200lerde çıkmıştı kese gözükmüyordu , ultrasonla bakıldığı zaman doktorum da rahim duvarı kalın, gebeliğe müsait ama kese gözüküyor - gözükmüyor demişti. Zaten ultrasonla bakmadan önce de gözükmez demişti 😊