BurhanFatma hhanay1 tabi canım hareketsizlik daha kötü ve vücut şişiyor oturdukça çok iyi geliyor bana 20-30 dakika yapmaya çalışıyorum yorulunca skuat yapıp bırakıyorum hemen.kaç haftalıksınız siz
MummyTugba hhanay1 24 haftalık hamileyim hergün 1 yada 2 mil yapıyorum sonra eliptikte oturarak en düşük ayarda 15 dk bisiklet çeviriyorum 👍🏻
Hevn hhanay1 canım ben ger gün yapıyorum yürüyüş yapamadığım için ben Leslie 4 mil yapıyordum şimdi 2 mil yapıyorum artı egzersiz
Addaaa Ben de nerdeyse her gün leslie yapıyorum ama 1 mil olan videolarından. 33 haftalık oldum çok iyi geldiğini düşünüyorum vücudumu rahatlatıyor bu egzersizler.
BurhanFatma hhanay1 hm anladım canım yaparken çok dikkat et şimdi vücudun hafif olduğu için daha çok yaparsın ben 35 haftalık oldum çok çabuk yoruluyorum