Benim üst bacaklarım aşırı olmak üzere tüm vücudumda şiddetli yara yapacak kadar kaşıntım vardı ki doktor psikiyatriye kadar yolladı işkence izleri gibiydi çünkü. Sonra anlaşıldı ki kuruluktan dolayı sonra içinde vazelin olan bi karışım verdi doktor 3 hafta haftada 3 gün duş almadan kullandım ve larosh posey marka mavi olan duş jeli ve vücut losyonunu verdi şu an yaralarım iyileşti kaşıntılarım azaldı önerim çok sık duş alma vücudun kendi yağına ihtiyacı var ve kendini duştan sonra mutlaka zeytinyağı ve kremlerle nemledir bu çatlamanı da önleyecektir inşallah bir an önce kurtulursun kaşıntı katlanılmaz bir şey